E mail na lenen

Started by Jip, 18 February 2023, 22:09:17

Previous topic - Next topic
A financial contribution is greatly appreciated as a support, to help us to keep live the project.
If you like this project you can donate some piece of BitCoin to this address: bc1qy5tgq6tvrckac2a57unxvqcnxamrvhduve9sj9

Jip

Wanneer een gebruiker een reservering maakt via lenden aanvraagformulier. Het activeert geen administratieve e-mail of iets dergelijks. Klopt het?

Ik moet naar de administratie backoffice en van daaruit de status één voor één wijzigen. Is dit hoe het bedoeld is?

Ik weet niet of ik een punt mis in de workflow van het uitleenproces. Je zou verwachten dat de Library Manager een e-mail ontvangt ???

Grt Jip

A financial contribution is greatly appreciated as a support, to help us to keep live the project.
If you like this project you can donate some piece of BitCoin to this address: bc1qy5tgq6tvrckac2a57unxvqcnxamrvhduve9sj9